Vanmorgen kwam er een verslaggeefster van de Flevopost op bezoek om mij te interviewen.
Nancy en Janny (cursus leidster) waren er ook gezellig bij en ook een fotografe kwam nog even langswippen om foto's te maken, ze heeft er zoveel gemaakt dat ik me afvraag hoe slecht ik er toch steeds op stond, dat het steeds overnieuw moest. We zullen het wel zien, het komt a.s. woensdag in de krant. Nu is het wat mij betreft ook wel klaar hoor en gaan we maar weer gezellig door met het gewone leven. Nog een paar kilo en dan ben ik eindelijk beneden de heilige grens van 100 dat is nu het volgende streven...

2 reacties:

elbakero zei

Lijkt me ook dat je het nu wel zat begint te worden. Maar het laat maar weer eens zien wat voor een prestatie je hebt gedaan.

Straks haalt Nancy ook de 50 kilo en dan begint het weer van voor af aan :-)

Tummetje zei

Het gaat je zeker lukken!!!! Blijf je nog steeds steunen, heb toch nu 4 benen goede houvast dus :-)