Vanavond was het zover, mijn feestje van de WW. En het was hartstikke leuk!!!

Het begon 's middags al, Nancy en ik waren even naar de Lange Nering om broodjes en ik wilde nog even kijken voor een paar oorbellen, toen mijn broer Remmelt belde, hij wilde 's avonds ook komen, dat is al hartstikke leuk, maar toen hij onze missie hoorde, zei hij ook nog "koop een paar mooie oorbellen, die krijg je van mij" wat een lieverd!!! Dus prachtige oorbellen gekocht en me toen thuis klaargemaakt voor de avond. Ik was zo gespannen als een veer en ik moet eerlijk zeggen dat hebben mijn familieleden geweten :-( maar ze wilden toch allemaal nog wel met me mee gelukkig!! Vriendin E. opgehaald en hup erheen. Nancy wilde met eigen vervoer, dat vond ik wel een beetje vreemd, maar ze had als verrassing mijn schoonzus meegenomen, harstikke leuk allemaal. Vriendin D. kwam met pleegdochter en ook 2 voorbeelden uit Tollebeek die al op het streefgewicht zijn, kwamen speciaal vanavond om bij mijn feestje te zijn. Ik werd eerst toegesproken door de regioleidster, toen ontelbare keren gefotografeerd door Hans Veenhuis en mijn eigen favoriete fotograaf, broer Remmelt. Ik kreeg bloemen van de weight wachters een prachtige schaal (speciaal geblazen) met allerlei lekkers en leuks van de WW (zoals kookboekjes, ovenhandschoenen en veel lekkers) Van vriendin D. een mooie plant, van vriendin E. een prachtig bloemstuk, van een cursuslid een glas met ontroerend kaartje en van iedereen van de ww een tafelkleed met persoonlijke boodschappen, ik was overdonderd en ontroerd. Door iedereen werd ik gefeliciteerd, er was zelfs iemand die zei, dat ik haar grote voorbeeld was, ik!!!!

Al met al heb ik een heerlijke avond gehad (foto's volgen) en ik wil iedereen bedanken voor alles.

Leidster Jannie kreeg ook een bloemetje en terecht want ze motiveerd ons toch maar weer iedere week tot grote prestaties :).

Oh ja, vanmiddag belde ook nog een verslaggever van de Stentor voor een interview, hij belt morgenvroeg terug voor een vervolg.


Pffffff wat een dag, maar wat een heerlijke dag!!!!

5 reacties:

astrid zei

Hallo Elly

Wat ben ik blij voor je dat het zo'n geslaagde avond was.
Je had het verdient hoor jeetje ik wilde dat ik zo gemotiveerd en sterk in mijn schoenen stond zoals jou.
Je bent ook echt mijn voorbeeld en ik ga echt goed mijn best doen.
Ben al begonnen met 2 dagen achter elkaar op mijn werk te fitnessen pfff.
Vond het vreselijk jammer dat ik niet bij je feestje kon zijn maar ik zit in de nachtdiensen op mijn werk in Coevorden en het was echt niet te doen om even op en neer te rijden naar Emmeloord.
Liefs XXX Astrid

Nance zei

Het was echt een geslaagde avond en zo leuk dat de persfotograaf er ook was. Je hebt het verdiend hoor man 50+ kilo dat is wel een feestje waard! Ik ben echt supertrots op je. Vind het zo fijn dat je het zo goed vol houd en geen moment de handdoek in de ring hebt willen gooien. Natuurlijk ben ik ook heel blij met de steun die ik altijd van je krijg als ik het een keer moeilijk heb.

Nou de krant nog goed in de gaten houden want ik wil natuurlijk wel een exemplaar. Mijn grote zus in de krant ;-)

-xxx-

Tummetje zei

Ell, ik ben trots op je. Je motiveerd iedereen. Je geeft de mensen complimentjes en dat doet ze altijd goed. Daardoor blijf bijvoorbeeld ook ik gemotiveerd. Je bent een super collega!!!! Ga zo door!!!!!

-x-je

Blondie Power zei

Go Elly Go Elly Go Elly Go Elly!!!

Anoniem zei

Elly echt geweldig! Gefeliciteerd en wat tum zegt is helemaal waar!

Geniet nog maar lekker na van je cadeautjes! want je hebt het dubbel en dwars verdiend!