Een collega heeft een stille aanbidder, zij vindt het helemaal niets en dat snap ik echt niet....
Ik zou het echt helemaal geweldig vinden om zoiets mee te maken, stel je voor die spanning wie zou het zijn, dat digitale flirten met elkaar, geweldig!!!
Nu ben ik heel gelukkig met mijn eigen manneke, maar dat spannende van vroeger, dat je in een kroeg uren zat te flirten, dansen, zoenen met die hele leuke jongen/man, dat was toch wel erg leuk!!! Maar goed, dat zit er niet meer in voor "olde toekes" dus wil ik alleen maar zeggen, M geniet ervan zolang het duurt, het kan zo maar over zijn.

Oh ja, ik ben niet ziek meer, maar nog wel een beetje slapjes, dus aandacht vind ik nog steeds niet erg!!

10 reacties:

Smitsky zei

Oh ja, en dan naar die kroeg gaan en hopen dat ie komt. En als ie dan komt, dan net doen alsof je hem niet hebt gezien.... ;-)

The world according to El zei

YES..... jij begrijpt het

Blondie Power zei

en 5 keer voorbij lopen omdat je ZZZZOOOOOOO nodig naar de wc moet...

Blondie Power zei

5 keer in het uur h'e...

Smitsky zei

Ja, 5 x in het uur...dat minimaal ;-)

Nance zei

En dan zegt ie eindelijk wat tegen je en dan zeg je iets heel doms terug!!!

Effe Uppen zei

En zogenaamd je fietsleuteltje kwijt zijn, zodat hij je kan helpen zoeken :)

The world according to El zei

God dat is een goeie, heb ik nooit aangedacht..... fietssleuteltje..... zucht!!

Blondie Power zei

Tering dat fietssleuteltje heb ik ook nooit bedacht....

Tummetje zei

Ik hou niet van dat geheimzinnige. Wees gewoon direct daar heb je veel meer aan dan dat gedraai. Stap gewoon op iemand af en praat met de persoon. Je ziet vanzelf wel of die persoon jou ook interessant vindt.