Vandaag weer een drukke dag, vanmorgen werden Nancy en ik gefotografeerd voor de Tollebeker website, als het goed is komt het binnenkort er op te staan, www.tollebeek.nl, vanmiddag een aantal uur lekker met Merel rondgetutterd en toen zij naar een feestje was heb ik even lekker de leesportefeuille gelezen

Vanavond weer een weegmoment en ik ben voor het eerst aangekomen, een ons, eigenlijk wel een opluchting, het legt toch een druk op je dat je nog nooit aangekomen bent en dat mensen dat weten, nu is dat voorbij en kan ik gewoon iedere keer komen als ik denk dat het niet goed is gegaan (eerder bleef ik dan gewoon weg).

's avonds naar Re-play en natuurlijk was ik de kaartjes vergeten en kwamen we daar in Emmeloord pas achter. En natuurlijk gaf ik Bennie daar de schuld van (wie anders) maar we zijn met 120 km p/uur naar huis geknald (foei) en we waren ruim op tijd terug.

Re-play was een feestje vooral voor de pauze, heerlijke muziek en lekker dansen ik voel me weer helemaal lekker. Bennie vond het volgens mij geen topper, het is niet echt zijn muziek, maar hij ging toch mee voor mij, de schat.

Morgen weer lekker werken, vrijdag ook nog en dan heerlijk een weekend vrij!!!!

4 reacties:

Nance zei

Het was echt een leuke avond. Neem me nu ook voor om toch wat vaker heen te gaan maar ja de tijd!!

MissNonsens zei

Leuk joh, zo'n avond uit!
en werken,.............ik mag ook vanmiddag en morgen weer!

Smitsky zei

Mooie foto's op www.tollebeek.nl !!

Effe Uppen zei

100 kilo minder Pit in Tollebeek. Ik vind het een super titel. ;-)